»Vse to nam zelo otežuje delovanje, pri čemer nimamo nobenih zadržkov glede nadzora, želimo pa si, da bi sistem deloval tako, da bi nam pri delu pomagal in nas usmerjal k bolj kakovostnemu izvajanju pouka.«
»Število je v upadanju, saj so starši ugotovili, da je to zanje slabo, in so se počasi odločili dati soglasja.«
»Če so se starši po svobodni odločitvi, ki jim jo omogoča ustava, odločili, da bodo nekaj počeli drugače, je prav, da prevzamejo tudi posledice.«
»Bodo pa težave, če bodo v tem tednu pozitivni testi na samotestiranjih potrjeni tudi na PCR-testu, ker bo to pomenilo, da bodo razredi znova morali v karantene.«
»To je prilagojeni model C, kar pomeni, da se bo polovica učencev od 6. do 9. razreda izobraževala v šoli, druga polovica pa doma. Naslednji teden se pa zamenjajo, učenci prvih petih razredov pa so ves čas v šoli.«
»Šole, ki so se že soočile z večjim številom obolelih učiteljev, so bolj naklonjene temu, da se počitnice podaljšajo, v primerjavi s šolami, v katerih teh okužb niso imeli.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Ne želim si, da bi nekdo, ‒ naj si bo sindikat ‒ pozival šole, ravnatelje, učitelje ... k državljanski nepokorščini, ker se ne bomo mogli držati priporočil NIJZ-ja.«
»Navodila so v veliki meri takšna, kot smo jih pričakovali. Dosegli smo minimalne spremembe, ki nam vsaj do neke mere omogočajo začetek pouka, a v šolah bomo imeli velike težave z zagotovitvijo ustreznih prostorov.«
»Tu bo velika težava, saj bodo morali prinesti potrdilo specialista medicine dela in glede na število učiteljev v Sloveniji je bojazen, da nekateri ne bodo mogli to storiti že do naslednjega ponedeljka.«
»Vsi gibamo po neznanem in da nekih zelo konkretnih navodil ni mogoče podati takoj.«